Bisbarra – A directiva da ARD Ría de Muros Noia que xestiona o Xeodestino reuniuse para determinar as implicacións da desescalada no sector turístico.
A directiva está formada polos alcaldes dos concellos de Lousame, Muros, Noia, Outes e Porto do Son. A reunión estivo precedida de diversos contactos coas autoridades autonómicas, provinciais e as asociación empresariais e turísticas do Xeodestino Ría de Muros Noia, coas que se analizou a situación e se recolleron demandas e solicitudes.
A presidenta do Xeodestino, a alcaldesa de Lousame Teresa Villaverde, anunciou que todos os concellos están a traballar xa en medidas que permitirán a flexibilización das condicións para a instalación de terrazas. Apunta como unha vía de acción preferente a ampliación da superficie das mesmas, cando sexa posible, como medida para contrarrestar o impacto da limitación de aforos que, de xeito xenérico, contempla o plan de desescalada anunciado polo Goberno de España e que establece un limite de aforo do 50% e que entrará en vigor na fase 1 do calendario de desescalada, presumiblemente na segunda quincena de maio.
Outra das medidas de apoio ao sector turístico acordado foi a posta a disposición de todos os establecementos, e mesmo dos concellos, dun servizo de asesoramento para a implantación dos manuais de boas prácticas de seguridade que o Instituto para a Calidade Turística de España e a Xunta de Galicia se comprometeron a publicar a mediados do mes que ven. A finalidade desta acción é dobre: por unha banda acompañar aos empresarios e profesionais do turismo e a hostalería para que este proceso de implantación de medidas de seguridade resulte o mais fácil e o menos gravoso posible e, por outra, intentar que a maior cantidade de establecementos do Xeodestino incorporen boas prácticas na protección ante o Coronavirus.
A terceira das medidas acordadas é o lanzamento dunha campaña de comunicación interna no Xeodestino para informar aos veciños e aos visitantes sobre a aplicación de protocolos de seguridade nos establecementos e servizos turísticos, así como nas instalacións públicas, para transmitir unha imaxe de seguridade e confianza. Esta campaña, amais de estar presente no espazo publico se despregará en todos os establecementos que incorporen os protocolos oficiais de seguridade.
Por último, os alcaldes acordaron intensificar as reunións a medida que as noticias e publicacións oficiais aconsellen tomar decisións no eido local.