Compostela na procura dos mercados británico, italiano e francés

0

Compostela, 16 de novembro do 2020 – Turismo de Santiago participa ao longo de este mes nunha campaña de promción dirixida aos mercados británico, italiano e francés.

A iniciativa “SpainBox” parte do Spain Convention Bureau. Compostela participa por medio do Santiago de Compostela Convention Bureau (SCCB) buscando posicionarse en estes 3 mercados estratéxicos para a cidade.

Imaxen de 272447 en Pixabay

O obxectivo é mostrar a cidade como un destino de calidade para a celebración de eventos e incentivos empresariais unha vez se supere a crise sanitaria xerada polo Covid-19, con gran impacto no sector de Congresos, Eventos e Xornadas, e poda recuperarse a mobilidade normal entre países e rexións.

Santiago conta cunha oferta que se adapta ás necesidades do segmento corporativo. É unha cidade Patrimonio da Humanidade, destino final do Camiño de Santiago. Conta cunha amplia e variada disponibilidade de sedes ou auditorios para eventos, así como con espazos singulares repletos de historia, como mosteiros ou pazos. Conta ademais cunha ampla oferta cultural e unha gran gastronomía, con produtos de temporada de gran calidade.

A acción divídese en tres xornadas, unha para cada mercado. A primeira xornada celebrouse o 12 de novembro. Estivo dedicada ao mercado francés. Participaron 16 destinos españois, sendo Santiago o único galego. A segunda xornada, cara ao mercado italiano, celebrarase o 24 de novembro. E a terceira, pensada para ao mercado británico, será o 26 de novembro.

Share.

Comments are closed.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial